10 December 2009

Karácsonyi készülődés

Gondoltam irok ismét valamit, nehogy mindenki elpártoljon. Még mindig rohanásban tellnek a napjaink. Főleg András van többet távol, ha itthon van akkor pihen vagy trédel. Én lassan leszámolok a Regattás múltammal,  egyre többet gondolok vissza az elmúlt évekre. Nosztalgiázok egy kicsit. Azért én szerettem ott dolgozni. Sajnálom, hogy ez az időszak lezárul az életemben, de annak örülök, hogy valami új fog elkezdődni.
A múlt héten pénteken András nagyon kesőn ért haza, első napok egyike, hogy egyedül viszi a bussinest, amig a "főnöke" kipiheni az almúlt tiz év fáradalmait (azóta nem volt szabadságon). Gondoltuk, meglepjük Andrást mire hazaér addig feldiszitjük a karácsonyfát és a házat. Nagyon élvezték a gyerekek (főleg a Regi) a diszitést. A nagy melegre való tekintettel itt műfenyők vannak. Igaz láttam a Colesban igazit is de szerintem vétek kinozni a fákat főleg ilyen melegben. Tudom, hogy a műfenyőnek nincs olyan hangulata, de itt szinte elkébzelhetetlen más és a Földnek is hasznára válik ha minél kevesebb fát vágnak ki. Szaloncukor az nincs, de nekünk nem is hiányzik. Viszont a Big W -ban lehet kapni csoki diszeket kb. AUD 2,97 és van benne 8 mikulás csoki disz. Azt hiánypótlásnak felraktuk a fára. A fa nagyon szépre sikerült, még vettünk új diszeket is, most vörös és arany szinekben pompázik. A gyerekek elkezdték a fa alá rakosgatni a becsomagolt kis ajándékaikat, ez annyira kedves. Egész évben marják egymást aztán tessék ilyenkor meg készitenek egymásnak kis ajándékokat. A Reginek a múlt héten megvettük a karácsonyi ajándékot, egy biciklit. Kék helyett lilát. Az Andris most kitalálta, hogy nem Warhammert akar hanem rollert. Még időben gondolta meg magát. A házat is feldiszitettük, voltak még tavalyról égők, de vettem még napelemmel műkődőket is. Igy most már tuti, hogy ide talál a Mikulás, amilyen fényárban úszunk. Szerintem nagyon szép lett. Még műhavunk is van, és újra hasznositható ha kiszáritjuk. Por formájú és ha vizet adunk hozzá akkor többszörösére dagad és olyan a tapintása, mint a hónak, csak nem olvad el.
A héten a Regi megkapta a bizonyitványát, nagyon jó lett. Ezen meg sem lepődtünk, mert minden évben ilyen jó a bizonyitványa. 5 B-t kapott, ami a négyes osztályzatnak felel  meg a többi A lett, ami az ötös, értelemszerűen. Összesen 13 jegyet kapott. Ma volt az utolsó nap az iskolában, holnap már csak takaritás lesz, mivel én szabad napos vagyok igy a gyerekek is itthon maradnak velem. Andrisnak már a múlt héten vége volt a sulinak, a héten már csak játszottak, de csak azok a gyerekek, akiket a szülők beirattak, nem volt kötelező. Annyira nem élvezték, igy kedden korábban eljöttek a suliból (szülői engedéllyel), hogy elmenjenek moziba a haverokkal. Keddenként olcsóbb a mozi, mert un. "cheap Tuesday" van.
A Hella blogján olvastam, hogy megcsinálta a juharszirupos méregtelenitő kúrát. Annyira felcsigázott, hogy januárban én is erőt veszek magamon és belekezdek. A neten is körbe olvstam ezt a témát és mivel Hellának is ilyen jót tett gondolom, nekem sem árthat. Idén januárban én csináltam már egy tisztitó kúrát, ami nagyon jól esett. Gondoltam rá, hogy ismét kéne egy kis méregtelenités, mert hiába teszek meg bármit azért teljessen méregtelenül nem lehet élni, azért levegőt csak kell vennem, amiben ott vannak a kipufogó gázok, hogy a többi ártalmas dolgokat  ne is emlitsük. Januárban ha itthon vagyok, akkor könnyebben kivitelezhető egy ilyen méregtelenités. Nagyon remélem, hogy én is olyan kitaró leszek, mint Hella.




Tünde

No comments:

Post a Comment