03 December 2009

Élünk

Régen irtam, de jó indokom van rá. Mind a ketten nagyon sokat dolgozunk, pörgetjük az üzletet és még néha élni is szeretnénk. Jön a karácsony is, arra is készülni kéne. De mikor??? A gyerekeknek a következő hét az utolsó hetük az iskolában. Én hetfőn beadtam a felmondásomat. Munkát még nem találtam, de több állást is megpályáztam már. Tanulok a vizsgámra is, szóval semmire nincs időm. Nem panaszkodok, jól van ez igy. Majd karácsony után lesz egy kicsit több idő a pihenésre. András is pörgeti az üzletet, trédel is közben. Néha ülve alszik a számitógép elött, amig várja, hogy a "gyertya zárjon" ( ez ilyen tréder szakszó, vagy mi). A múltkor is berakott egy poziciót, de annyira fáradt volt, hogy lefeküdt amig a gyertya bezárt. Mikor felébredt take profitja volt. Annyira büszke voltam rá.
Ha egy kicsit lenyugodott körülöttünk ez a nagy rohanás igérem többet irok. Karácsony előtt azért még szeretnék receptet is felrakni. Addig is jó készülődést mindenkinek!!!!




Tünde

No comments:

Post a Comment