31 January 2010

Egy kis méregtelenités

 
Egy kicsit beszélnék arról, hogy hogyan is kezdődött nálunk ez a méregtelenítési mánia.
András néhány éve elkezdett aikidózni, elég komolyan sportolt. Egyszer elment egy egész hétvégére edzőtáborba, mikor hazajött nagyon fájtak a térdei. Erre korábban is panaszkodott, de nem vette komolyan, mert már egész fiatal kora óta gondja volt a térd ízületével. Hétfőn nem bírt lábra állni, így elvittem az orvoshoz. Az 5 perces sétát kocsival tettük meg, mert nem bírt menni. Kiderült, hogy köszvénye van. Kapott gyógyszert és néhány nap alatt rendbe is jött. De nem igazán javult a térd problémája. Egyszer vett egy könyvet amiben a méregtelenítésről írtak valamint az étel allergiáról. Egyszer aztán elhatározta magát, hogy megcsinálja azt a detoxot, amit a könyvben olvasott. Gyümölcsöt evett napokon keresztül, aztán két napig nem evett csak vizet ivott meg teát, kicsit elgyengült a drága, de végigcsinálta. Aztán jött a vissza szokás a szilárd ételekre, csinált magának egy nagy fazék levest. Bevallom, szerintem nagyon rossz volt, nem az András hibája, egyszerűen én nem voltam még akkor kész egy ilyen íz befogadására. (Én ugyan azt a levest csináltam meg, amikor megcsináltam a 10 napos méregtelenítést, de addigra már nagyon ízlett).
András jó néhány kilótól megszabadult és még meg is fiatalodott. Levágatta a bajuszát és így lefogyva legalább egy tízest letagadhatott volna.
Aztán ahogy teltek a hónapok én is elérkezettnek láttam az időt, hogy változtassak, ez volt tavaly januárban. Akkor nagyon sok mindenről lemondtam. De egy alapos felkészülés előzte meg az elhatározásomat. Végigolvastam egy csomó cikket, könyvet a témában. Mert nem csak méregteleníteni de fogyni is akartam. Elolvastam minden, hogy mik lehetnek a buktatók, próbáltam azokat kiküszöbölni. Úgy látom, hogy egész jól haladok. András megfertőzött az egészséges életmóddal és most én visszafertőztem Őt. Pénteken már velem együtt tartott gyümölcs napot (majdnem estig kibírta, de aztán elment pókerezni és ott feladta). Egy kedves barátom említette a máj méregtelenítését, az egy nagyon durva dolog, talán nem is lesz erőm megcsinálni, de mindenesetre elgondolkoztatott. Tegnap egész délután ezzel foglalkoztam, majd András is elkezdett érdeklődni a téma iránt és ma belevágott egy egy napos léböjt kúrába. 
Mióta túl vagyok a juhar szirupos kúrán egy gramm sem jött vissza, ez mind annak köszönhető, hogy szinte csak zöldségeket eszek, és csak nagyon ritkán van hús de akkor is csak hal vagy csirke. A gyerekek is nagyon élvezik az új étrendet a Regi rendszeresen segít nekem a főzésben vagy kitalálni, hogy mit főzzünk illetve jön velem bevásárolni. Andrist is igyekszem leszoktatni a cukorról ezért csak gyümölcs cukor van itthon (talán mintha kevesebb pattanás lenne az arcán).
Felrakok néhány képet, hogy milyen ételeket is eszünk. Ez amolyan étvágy gerjesztő, hogy nem csak a húsos étel lehet finom vagy gusztusos. Van másik alternatíva is. Mi lemondtunk az élesztőről, a finom lisztről, a cukorról és nagyon sok minden másról. Bevallom megérte!
Legközelebb megirom a recepteket. Ez nem fenyegetés:)
Íme a képek:

A Regi éppen főz
 

Milánói hús nélkül






Egy kis édesség



 


Tünde




No comments:

Post a Comment