22 June 2011

Update

Jó régen nem irtam, ennek több oka is volt. Az egyik, hogy elfoglalt vagyok, a masik, hogy nagyon nem volt kedvem irogatni, mert kisse lehangolt voltam. A lehangoltság fő oka, hogy megloptak minket. Hát ilyen is történik errefelé, pedig nem hittem volna.
Rendeltem új debit kártyákat a banktól, amiket a pin kóddal együtt kiloptak a postaládánkból, majd Andrásét aktiválták. "Szerencsére csak" kétszer húzták le a kártyát és volt rajta napi limit. De akkor is, hogy b........................ meg, szóval baromi pipa lettem ismét. Mehettünk a rendőrségre. Azóta a bank visszafizette a pénzt, de azért másik bankhoz mentünk át. A múlt héten egy nő hivott fel, hogy a Microsoft Technical Support-tól hiv és a gépem virusos, menjek azonnal a géphez és menjek valami weblapra. Kérdezem, hogy milyen operációs rendszerről kapták az üzenetet? Mondja nő, hogy XP, akkor jó feleltem mert az a gép nincs is bekapcsolva. Erre csak erősködött, mondtam neki, hogy most nem érek rá, adja meg a számát majd visszahivom. Mikor megadta, felhivtam a Microsoft-ot, hogy mi ez az egész? Kiderült, hogy hoax hivas volt, és már egy csomó embert megröviditettek. Andrásnak a nevére és a cimére jött két levél Kansas City-ből, ami scam levél volt. Azt hiszem eljött az idő a költözésre.
Azért persze jó dolgok is történnek velünk. Nagyon élvezem a munkámat, már egész jól belejöttem. András is jól érzi magát a munkahelyén. A gyerekek jól tanulnak, Andris előléptették, most már leading cadet. A hétvégén volt a kinevezés, volt parádé meg minden. Felfedeztünk két nagyon jó kis éttermet. Az egyikben  megünnepeltük Andris előléptetését.
Röviden ennyi, mert a holnapi ellenőrzésem miatt jár az agyam. Ezt évente egzszer csinálják és nem néz ki jól ha valaki elbukik rajta. Ez velem nem történik meg, mert minden papirmunkám rendben van és az egész hely a plafontól a padlóig csillog. Ma még átrendeztem a hűtőket, hogy minden rendben legyen. Minden becsomagolva, dátumozva a legfontosabb pedig, hogy nincs lejárt kaja. Ha ezen az ellenőrzésen átmegyek, akkor csak update-lni kell papirjaimat, az előző manager ezt elhanyagolta. Igy nem lesz annyi papirmunka felhalmozva, mint most volt.

Tünde

2 comments:

  1. Elég szomorú, hogy ez történt veletek :(
    Ezek szerint költöztök?

    ReplyDelete
  2. Igen, koltozunk. Most delutan is elmentunk egy kicsit setalni, es persze megneztuk, hogy erdemes -e arra a kornyekre koltozni.
    Tunde

    ReplyDelete