07 July 2011

Mostanában

egyre kevesebb időm jut az irásra. Sok időmet elveszi a munka, amit szeretek. Ma is kaptam egy nagyon kedves commentet a tegnapi vacsoráról és mai reggeliről. Nagyon izlett a Malay csirkés curry és a mexikói reggeli. Nagyon kreativnak kell lennem, mert ezt várják tőlem. Sok új ételt vezettem be, amit eddig hiányoltak. Ezeket az ötleteket pedig úgy honorálják, hogy 20 ezer dollárral többet forgalmazok, mint az előttem lévő managerek. Mindezt úgy, hogy kb. 40 ezerrel kevesebbet költök a hozzávalókra. Annyira eredmenyesnek mondható a munkám, hogy a mi egységünk ún. bemutató egység lesz, tehát ha valakinek meg akarják mutatni, hogy hogyan néz ki egy egység a Compass-nál, akkor azt hozzám hozzák el. Ami nem kevés munkával fog járni, de azért ahogy hallom nem fogok én sem rosszúl kijönni belőle. Hát majd meglátjuk.

Tegnap úgy elfáradtam, hogy ma reggel alig birtam kikelni az ágyból, mintha ólóm húzott volna vissza.  De persze győzőtt a munkás felem és elmentem dolgozni. Errefel megalkottam a mexikói reggelit, amit pillanatok alatt elkapkodtak. Nem kell valami bonyolultra gondolni, de fontos, hogy mutatós legyen. Ha valami jól néz ki, akkor azt pillanatok alatt elkapkodják, még akkor is ha drágább. Tegnap Queensland győzőtt a State of Origin-ben, ezért ma jobban vásároltak. Tudom sok logika nincs benne, de itt Au-ban nagyon oda vannak a sportért és sokat is költenek rá. Ha pedig győz a csapatuk akkor van nagy eszem-iszom.
Na de mi is az a State of Origin? Ez a rögbi liga, Queensland (Maroons) és New South Wales (Blues, azaz kékek) között. Azt nem tudom, hogy déli szomszédainknál mennyire veszik ezt komolyan, de itt nálunk ez egy fontos esemény. Én nem követem, de mivel mindenki most a State of Origin lázban ég, ezért  én is értesülök a hirekről. A jelenlegi állás 2:1, tehát úgy tűnik idén is Queensland nyerte meg a ligát. 2006 óta nem nagyon hagytuk érvényesülni a délieket. De mint már mondtam engem ez nem nagyon hoz lázba. Mostani helyzetemben azt hiszem csak egy jó kiadós alvás tudna felizgatni :-) Arra viszont estig várnom kell, mert ha most elalszok akkor éjszaka álmatlanul forgolódok és még képes leszek elmenni dolgozni. Volt már rá példa, hogy 3:30-kor kezdtem. Hajnalban.

Na,  és mi van Andrással? Hát igen, ő is jól érzi magát a munkahelyén. Egész jól megy neki a tervezés, annak ellenére, hogy korábban nem foglalkozott vele. A kollégája elment szabira, igy most András néz utána az ő munkájának is, igy valóban nem jut ideje unatkozni. Naponta jó ha 2 órát látjuk egymást, de azért napközben váltunk néhány sms-t, vagy hivjuk egymást és még ott vannak a hétvégék is. Nem sok időnk marad az unatkozásra. A gyerekekkel én vagyok még mindig többet, de ez igy van jól. Most kaptak egy wii-t, aminek nagyon örültek. Eddig nem volt ilyan játékuk, most a szünet alatt elfoglalták magukat. Napközben itthon rendet raktak vagy kitakaritottak. Hétvégén meg elmentünk ide-oda. A múlt hétvége a maratoni mozásban telt, megnéztük a Kung fu Pandát és a Mr. Poppers pingvinjeit.
A gyerekek nagyon élvezték, majd kitalálok valamit erre a hétvégére is.

Tömören most ennyi történt velünk, ha lesz időm jelentkezek újra.

Tünde

1 comment:

  1. Ez nem semmi!!! :) Nagyon ügyes vagy! És örülök, hogy jól vagytok.

    ReplyDelete