14 November 2010

Ami a tegnapiból kimaradt

A múlt héten szerdán voltam szabadnapos, gondoltam kihasználom. Elmentem bevásárolni utána mikor hazaértem gondoltam ebédelek, csak a kaja megmelegitésénél tartottam, mikor hivtak az iskolából. A Regit baleset érte, egy rozsdás vasdarab megkarcolta. Felhivtam az orvost, hogy megyek a Regivel ha van szabad időpont. Mondták, hogy nyugodtam mehetünk amikor csak akarunk. Felvettem a Regit, aztán elrobogtunk az orvoshoz. Kapott tetanuszt és szépen bekötözték a sebet. Gondoltam a heti stressz itt letudva, most már holnap nyugiban tellik a szabadnapom. De nem.............., egy anya soha nem pihenhet:-) Csütörtükön is szabad voltam, amit most az Andris használt ki. Felhivott, hogy fáj a torka, esik az eső, nincs sport  és  vigyem haza. Ha nem jó az idő és sport nap van, akkor beviszik a őket egy terembe és ott ülnek, amig nincs vége a tanitásnak. Elrobogtam és felvettem az Andrist.  Aztán megvártuk, amig a Regi is végez.

Hát igy tellnek a szabadnapjaim.

Tünde

No comments:

Post a Comment