13 November 2010

Újra itt

Nagyon el voltam havazva, semmire sem jutott elég idő.

 Megnyitottuk az éttermet, még most is változtatgatunk a menün, mert fel kell mérni, hogy mire van igény. A nyitásra a menü már megvolt, nem sok beleszólásom volt. De igy, ahogy alakitgatjuk közben már egyre jobban magán viseli az én elképzeléseimet. Az ebédidő a legsűrűbb, akkor nagyon pörgünk. Olyankor 3-4 ember van a konyhában, igy 1,5 óra alatt kiszórunk kb. 100 ételt ebből 40-50 pizzát. Az étterem a folyóparton van, közvetlenül mellette van a Cha Cha Char és az Aria étterem. Mindkettő nagyon hires itt Brisbane-ben, és a borsosabb árakról ismert.
A főnökeim (a két tulajdonos és az étterem manager) nagyon kedvesek. Soha nincs egy hangos szó, mindenki nyugodt, nem idegeskedik. A konyhában jó a csapat, mindenki tudja, hogy mi a dolga, talán pont ezért nincs is hiba semmiben.
A múltkor beszélgettem az egyik tulajdonos feleségével. A férje odajött és nagyon kedvesen szólt, hogy tudja nagyon fontos amiről beszélünk de a kislányuk wc-re akar menni. Tényleg meglepődtem ennyi kedvesség hallatán. Hát, ilyen embereknek dolgozok.
Az étterem neve pedig StellaRossa, ami igazából franchaise kávézó. De jobb, mint a Coffe Club. Nálunk a menü sokkal egyedibb, nem a megszokott steak szendvicsekett áruljuk, hanem jobb alapanyagból készült és szebben tálalt ételeket.
A család kicsit nehezebben viselte, hogy más munkarendben kezdtem dolgozni. A múlt héten szombaton délután dolgoztam, András este kijött elém a buszhoz. Most buszozok a borsos parkoló árak miatt. Ha reggel kezdek, akkor kocsival megyek Garden City-be és onnan busszal tovább, mert 2-kor végzek utána veszem fel a gyerekeket. Andris pedig reggel viszi a Regit iskolába. Annyira ügyesek!!!
A Reginek volt megint egy kis fellépése az iskolában, most nyitották meg az új csarnokot. Csináltam képeket, a rendes fényképező géppel. Fel is rakom a képeket, ha............... megtalálom az adat kábelt. Az egyenlőre rejtély, hogy hol van. András szerint valamelyik dobozban lehet, csak azt nem tudja, hogy melyikben:-)

Andrásunk megint utazik, a jövő héten megy Townsvill-be, Cairns-be és Darwin-ba.

A héten vettem virágokat a kertbe, mert már nagyon idétlenül nézett ki. Most rendbe raktam ismét, András mikor hazaért segitett összegyüjteni a leveleket.

Ezek történtek velem/velünk mogyoróhéjban.

Tünde

No comments:

Post a Comment