22 November 2010

Punk

Ezt már régen le akartam irni, de valahogy mindig másra terelődött a szó.
Mivel  most buszozok ezért nem vonja el a figyelmemet a vezetés van időm bámészkodni. Valamint a nevében is benne van, hogy tömegközlekedés ergo mások is vannak rajtam kivűl a buszon. Egyik nap felszállt egy punk srác a buszra. Többen lopva figyelték, de én nem voltam szemérmes és alaposan megnéztem magamnak. Tudtam, hogy még posztolni fogom amit látok. Öngyújtó a fülben, mert tudjátok az a nagy lyuk volt a cimpájában, mint az afrikai benszülötteknek. Gémkapocs az egyik  szemöldökben és sok más ez-az az orrában,  ajkában meg még ki tudja hol. Láncok csörögtek testszerte, a haja pedig középen felállitva és persze több szinben viritott, ahogy az dukál egy igazi punk-nak. Élmény volt a látványa. A fekete naci a farpofája alatt egy övvel volt rögzitve, komolyan úgy nézett ki, mintha kinőtte volna a nacit, csak nem szárban volt rövid hanem deréknál. Néha jól elmoslyodtam, mert nem tudtam uralni az arcizmaimat. Egész úton tollászkodott, úgy tűnt otthonról sebtében jöhetett el, mert a buszon fejezte be az öltözést. Valami láncot tekert épp a lábán, mikor lehajolt..........., már elötte feltűnt, hogy a srác selyem boxeralsót visel. Nem volt nagy kunsz kiszúrni, mivel a nadrágja valahol combtőnél volt rögzitve. Szóval lehajolt, nekem pedig vihoghatnékom támadt, de uraltam az arcomat  és főleg a hangomat. Ezért csak enyhén mosolyogtam el magam, mikor a fenekén középen szétnyilt a boxer és látattni engedte amit mások takargatni szoktak. Csak a jóneveltségemnek köszönhető, hogy nem röhögtem fel.
Valóban egy élmény volt az utazás, jól kibámészkodtam magam. Nem a kiszakadt alsó és ami kilógott belőle fogott meg, hanem az egész jelenség. Az emberek hozzáállása. Tuti, hogy mások is látták, csak úgy tettek, mintha nem.............
Nem hiszem, hogy fásultságból nem törödtek vele, vagy leplezték a megbotránkozásukat. Talán meg sem botránkoztak. Az is lehet, hogy az egész cicomának én voltam az egyetlen közönsége, nem tudom.
Engem mindenesetre megfogott, persze nem valami mélyen, hiszen hetek teltek el az eset óta. De azért jót szorakoztam:-)

Nos, csak ennyit akartam megosztani.

Tünde

No comments:

Post a Comment