05 December 2010

1:1

1:1 mit is jelenthet ez?
 Azt jelenti, hogy sikerült megnéznem egy ritka rossz ( nem épp ezt akartam irni, de a masik kifejezés nem esztétikus) filmet valamint sütöttem egy nagyon finomat. Ez a hétvégi mérleg.

Nos, kezdem a filmmel.  Megigértem a Reginek a mozit, de amit megakartunk nézni arról lekéstünk, mert tegnap nem volt egy parkoló sem Garden City-ben, vagy fél órát kavartunk, amig találtunk egyet. Igy esett a választás a Due Date( Terhes társaság) filmre,  ami számomra óriási csalódás volt. 10 perc után már halálosan untam a filmet, és roppant mód irritált a történet. Az emeberek nevetgéltek, én meg nem értettem, hogy mi a vicces abban, amikor valakit leteritenek egy sokkolóval, vagy a szakálas ipse reszeli a répáját, mert akkor jobban alszik.
Nem gondoltam volna, hogy a Másnaposok után ilyen gyatra filmet csinál a rendező. Gyötrelmes 95 perc volt, egyedül Robert Downey Jr alakitása tetszett az egész filmben. Mondom mindezt laikusként.

Viszont azért volt örömöm is, hiszen karácsonyi főpróbát tartottam sütésben.
Még fiatal háziasszony koromban, hogy elkápráztassam a rokonságot egyik karácsonyra 26 féle süteményt csináltam. Már december második hetében nekiláttam a sütésnek, kezdtem a linzerrel, meg mézes miegymásokkal. András pedig imádta, mert ő volt a főkostoló. Erről leszoktam mára és nem sütök annyit, mióta pedig itt élünk még kevesebbet csinálok. Ebben a nagy melegben nem igazán kivánjuk a sütiket.
Karácsony viszont nem karácsony bejgli nélkül. Elmira blogján van egy paleo bejgli recept, aminek az égadta világon semmi köze sincs az általunk megszokott bejglihez, de finom. Ezt kipróbáltam tegnap és mondhatom, hogy akkora sikere volt, hogy ma dupláztam és újra megcsináltam.


Igy néz ki a paleo bejgli, diós(ami nagyon hamar elfogyott) és a tökös mákos

Kipróbáltam tegnap a paleo pogácsát is, de azon még finomitani kell. Ehető volt, de nekem nem nyerte el a tetszésem.
Azon még töröm a fejem, hogy mi legyen a karácsonyi menü, mert a pulykát rajtam kivül senki sem akarja.

Ma megleptem magam egy pedikűrrel. Havonta elmegyek megcsináltatni a körmeimet, persze nem azért mert én nem tudom levágni magamnak. A talpmasszázs miatt. Napi 8-9 órát állok szünet nélkül, nagyon jól esik, amikor megmasszirozzák a lábaimat. Ez az én kényeztetésem, és még a körmeim is szépek. Andrásnak mindig nagyon tetszik, ahogy megcsinálják. Ő mindig örül ha én foglalkozok a külsőmmel és nem hagyom el magam. Bevallom régebben amig cigiztem, mindig mondta, hogy inkább ruhát vagy ezt-azt vegyek magamnak mint cigit. Most már lassan két éve leszoktam, és mondhatom, hogy ilyen sokáig még nem sikerült megtatrtóztatni magam. Tehát valóban úgy tűnik, hogy megcsináltam!
András pedig egy hajvágással lepte meg magát. Utána még elmentünk egy karácsonyi ártájékozódásra. Felmértük a gyerekek kivánságait.

Nem sikerült rábeszélnie az apját, hogy vegyen neki cukorkát
Viszont kapott fagyasztott erdei gyümölcsöket


Pénteken volt az Andriséknak az utolsó foglalkozás az Air Cadets-ban (talán kicsit idétlenül hangzik igy, de fogalmam sincs, hogyan kéne helyesen magyarul leirni). Volt BBQ kolbász hagymával és kb. 2 óra játék. A végén az egész évben készült képekből csináltak egy kis videót. Nagyon jól sikerült az este, és Andrisék csapata lett a második. Nagyon sok idétlen játékot találtak ki nekik, szerintem mindenki nagyon élvezte. A végén még ing verseny is volt, mert az este Hawaii szellemben zajlott és sokan jöttek szines csiricsáré ingben. A kapitány is benevezett a versenyre, de nem ő nyerte. Igy is látszik, hogy érvényesül az egyenlőség elve.

Szép hetet mindenkinek!

Tünde

No comments:

Post a Comment