25 December 2010

Karácsonyi mormota, a technika ördöge és a többiek....

Hozzánk is megérkezett a mikulás. Ha nem is szánkóval de tuti, hogy csónakkal. Annyi eső esett mostanában, hogy nem kizárt itt az újabb özönviz.
Reggel a gyerekek szokásukkal ellentétben korán keltek. Az ajándékokat együtt vettük meg ezért úgy gondolták nem is lesz meglepetés. De mi kicseleztük őket. Tegnap korábban végeztem és elhivtam a télaput egy randira, hogy vegyünk meglepetést is a gyerekeknek. Bent hagytam a kocsiban és csak reggel kapták meg. Nem is számitottak semmi meglepetésre, annyira örültek. Viszont a Regin kifogott a technika ördöge igy András segitett neki kicsomagolni az ajándékokat mert annnnnnyira nehéz volt:)
A fiúk maratoni Harry Potter film nézésbe fogtak, de a negyedik résznél elakadtak és holnapra tették át a film folytatását. Amig ők rekordokat döntögettek az itthoni mozizásban én elszenderültem, mint Csipkerózsika és igy átváltoztam karácsonyi mormotává. Na és mindeközben mit csinált a szőke nő na jó mogyoróbarna? Szétpakolta a játékokat és leült Sims3 játszani.
Most pedig lemegyek és birtokba veszem a konyhát, hogy elkészitsem az ünnepi vacsorát.

Röviden megörökitettem az ajándékok bontogatását.



Tünde

No comments:

Post a Comment