14 September 2010

Új nap

Ma volt András első napja. Eddig ő vitte reggel a gyerekeket a suliba, de ma már én voltam a sofőr. Kicsit hamarabb indultunk, mint eddig mert először az Andrist raktam ki utána a Regit és igy végre elindultam dolgozni. Nem nagy a távolság de olyankor elég nagy a forgalom, van olyan szakasz, ahol bizony 10 percbe tellik pár száz méter megtétele. Azért igy is beértem időbe. Eddig többször hivtuk egymást napközben Andrással, jól esett hallani a hangját, meg tudni, hogy minden rendben van vele. Ma csak üzeneteket váltottunk, nem akartam zavarni. Délután a megszokott volt, mert eddig is én szedtem össze a gyerekeket. A változás annyi, hogy nem András nyitott ajtót, mikor hazaértünk. Délután 5 körül végzett kb. 45 perc az út kocsival. A vacsora már illatozott mire hazaért.
Egy kicsit mesélt a napjárol, mert elfáradt. Annyira sajnálom szegényt, úgy be van táblázva a következő hónapokban. Megy majd Perthbe, Rockhamptomba, Townsvillebe. Egy kicsit utazgat. Ezen a héten ismerkedik a céggel és munkakörrel.  Kapott egy Blackberry telefont és a jövő héten megkapja a kocsit is. Közben ezerrel szedi össze a papirokat az Engineers Australia-hoz. Hat éve készül, hogy beadja a papirjait. Most jött el az ideje.
Andris magától elkezdett tanulni latinul. Mindig érdekelték a holt nyelvek. A végén még tényleg régész (pilóta) lesz belőle:)
Andrisnak tetszett ez a kép, hiszen a munkához kapcsolódik.



Megyünk aludni, mert holnap egy új nap lesz.

Tünde

No comments:

Post a Comment