20 February 2010

Palacsinta és kocsi mosás

Ma rávettem a gyerkeket, hogy mossák le a kocsit, ezért cserébe csináltam egy rakat palacsintát. Persze nem annyit, mint régen Magyarországon szoktam. András nagyon szereti a palacsintát, régebben minimum hatvan volt az adag, de itt annyira meleg van, hogy büntetés a fél délelöttöt a tűzhely mellett tölteni.  Legalább nem kell azért aggódni, hogy nem fogy majd el.
Raktam fel néhány képet a Picassára, mert vettünk még több dekorációt a szobába. A gyerekek is elég érdekesen szoktak kocsit mosni, ezért azt is megörökitettem. Felkerült a rajzaikból is néhány válogatás, azt majd folyamatosan bővitem.
Tegnap találtam egy nagyon jó filmet a Reginek. Nem új, 1971-ben készült, de annyira aranyos, hogy mindenkinek ajánlom. A film cime "Ágygömb és seprűnyél". Egy kis izelitő:



Most megyek csinálok popcorn-t, mert ma itthon mozizunk.

Tünde

No comments:

Post a Comment