07 March 2010

Ha vasárnap, akkor főzés

Ma délelött itthon vagyok, mert csak délután megyek be néhány órára. Nőnap alkalmából lesz az étteremben egy rendezvény, amin a szudáni közösség fog főzni temészetesen szudáni ételeket. Nekem csak annyi a dolgom, hogy prezentáljam magam. Ezt milyen szépen megfogalmaztam :-)

Tegnap sikerült korábban hazajönnöm, mikor hazaértem a gyerekek épp a vacsorájukat készitették András pedig bróbálta bepótolni a hétközben kihagyott alvást. Annyira jó, hogy a gyerekek már ennyire önállóak, még a lakást is kitakaritották tegnap. Eddig is mindig segitettek nekem. Andris a legfőbb támaszom a házkörüli munkákban, rálehet bizni sok mindent. Nagy szerencséje lesz majd a feleségének, mert az Andris szeret segiteni a házimunkában:-)

Szóval ma kihasználtam, hogy itthon vagyok és reggel elmentem a Regivel bevásárolni. András pedig meg akarta csinálni a csempét a fürdőszobában. Még tavaly beáztunk, aztán gyorsan meg is vettün a csempézéshez valókat, de idő hiányában csak most került rá sor.

Ebédre megint valami finomat sikerült összehoznom. András tegnap hozott haza halat, és abból csináltam ma ebédet. A halat meggrilleztem és csináltam hozzá egy csipős, paradicsomos és ananászos salsát.  Az elmaradhatatlan zöldsalátával tálaltam amihez én magam csináltam a dresszinget.
 Szeretek ételeket kitalálni, ez egy igazi alkotó munka. Ritkán van, hogy nem igazán az lesz, amit akartam, de még nem volt olyan, hogy ehetetlen volt a főztöm.
A képeket ITT megnézhetitek.
 Lassan készülödnöm kell, mindenkinek szép napot.

Tünde

No comments:

Post a Comment