21 March 2010

Hétvége, család, sütés és séta

Megint eltellt egy hét, annyira gyorsan megy az idő.
Regivel holnap megyünk a fogászatra, mert még a múltkor mikor a füle fájt, akkor a doki azt mondta, hogy a fogától van. Most megyünk, hogy harapás próbát csináljanak, és  megnézzék az álkapcsát.

András licitált egy sütőre az ebay-en, amit aztán meg is nyert. A mi sütőnk néhány hónapja elromlott, és akkor már azt mondta a szerelő, hogy nem érdemes megjavitani, "mert többe kerül a leves, mint a hús". Ma András beszerelete a sütőt én meg délután ki is próbáltam. A képeket megnézhetitek a Picassán.

Délelött elmentünk taposót venni a teraszra, mert András mikor fordult a teherautóval  náhánynak véletlenül letötre a szélét. Hallotta a rádióban, hogy az egyik helyen nagy leértékelés van, tegnap elmentem megnézni, ma meg visszamentünk megvenni. Igy azt hiszem, hogy Andrásnak megvan a jövőheti programja.
Mikor jöttünk hazafelé, furcsa zajok jötte a kocsi hátulja felől, kiderült, hogy szépen leengedett a hátsó kerék. Aztán elvittük a kocsit a szervizbe, hogy valóban csak a lapos kerék okozza a kellemetlenséget. Bevallom a hátsó kerekek elég kopottak már, igy holnap viszem vissza a kocsit, mert kicserélik a két hátsó gumit.

A héten volt a suliban a bicke week, a Regi sajnos nem tudott menni, mert a biciklije nem fért be a kocsiba, ezért megigértem neki, hogy vasárnap délután kimegyünk a parkba. Miután hazajöttünk és kicsit kifújtuk magunkat, kisétáltunk a parkba. A gyerekek hozták a biciklit és a roller, vittünk némi kaját is és tettünk egy jó nagy kört. Megálltunk az egyik játszótérnél, ott megettük az almákat, meg egy kicsit hintáztunk, és jöttünk haza.

A múltkor apuval beszlgettünk mindenféle kajákról, akkor emlitettem neki a rántott camambert sajtot. Annyira megtetszett nekem az ötlet, hogy vettem sajtot és ma vacsorára meg is csináltam. Volt itthon áfonya a mélyhütőben, abból pedig csináltam hozzá áfonya szószt, természetessen cukor nélkül(természetes édesitővel), meg egy citrom levével és héjával. Raktam fel képeket a picassára. Mi nagyon sok salátát eszünk, az alapanyagok majden mindig ugyanazok, inkább a dresszinget szoktam váltogatni. Most a sok eső után nagyon szépek a kertemben a fűszernövények, azokból szoktam válogatni a saláta dresszinghez. Holnapra valami jó kis tésztát tervezek, már meg is vettem a hozzávalókat. Már előre várom, hogy megcsinálhassam mert olyan jót gondoltam ki, és kiváncsi vagyok, hogy milyen lesz. Szeretek új recepteket kitalálni, hiszen ezt már mondtam, de a legizgalmasabb, amikor gyakorlatban próbálom ki. Akkor dől el minden. De a legjobb, amikor látom, hogy izlik a főztöm és ez látszik is az arcokon.

Mindenkinek szép hétvégét és egy derűs új hetet kivánok!

Tünde

No comments:

Post a Comment