12 August 2010

Otthon édes otthon

Csináltam néhány képet a házról, amiben most lakunk.
  
 


    



A hátsó udvarról majd akkor rakok fel képet, ha szép lesz. Ugyan heti $15 fizetünk a kert gondozásáért, de csak pénz kidobás, mert szerintem borzalmas, ahogy kinéz. Én pedig nem szertem ha ápolatlan a környezetem, ezért már most megtettem a kezdeti lépéseket. Vettem nagy cserepeket és ültettem bele néhány virág hagymát, most kezdenek előbújni. Az elmúlt napokban volt némi eső, ami használt a virágoknak. Már kitisztittom a gaztól a bokrokat, aztán majd szépen haladok. Fű helyett valami más zöld izé van a kertben, gyep gyanánt. Azzal még nem tudom, hogy mi lesz, de valószinüleg kiirtom. Magyarországon is szivesen kertészedtem, emlékszem mennyi palántát és virágmagot kaptam anyósomtól. A kert örök téma volt ha beszélgettünk.

Tünde

No comments:

Post a Comment