09 August 2010

Újra itt!

Elöször is köszönöm mindenki hozzászólását a korábbi postokhoz.
András meglepett az elöző bejegyzésével, örültem a vélményének és annak, hogy büszke rám.
Mióta megjelent a cikk a forgalom is szépen megemelkedett és kaptunk több gratuláló levelet is cégektől.

De most essen szó a megpróbáltatásokról.
Szombaton (két hete) nekiálltunk csomagolni, de nem volt elég a doboz és a zsák, igy a Regivel elmentünk a közeli bevásárlóközpontba dobozokért. Tök ciki volt a kukázás:( Azért vettem műanyag dobozokat is, mert abba raktuk a törékenyebb dolgokat. Szombat délután még mentem melózni, de utána folytattam a pakolást.
Reggel korán keltünk és elkezdtünk bepakolni a teherautóba. A nap folyamán háromszor fordultunk, közben az eső is eleredt. Andris reggel arra kelt, hogy folyik az orra. Szegény, estére már nagyon erőtlen volt. Egész nap pakolt, mert csak négyen voltunk, igy András és Andris pakolták a nehéz dolgokat. De a lényeg, hogy este hatra végeztünk. Én még utána elkezdtem pakolni a konyhában, a fiúk meg összerakták az ágyakat. Andris reggelre már eléggé benne volt a náthában. Szegény minden költözésnél megfázik. Nekünk még hátra volt a takaritás a másik házban. Hétfőn hármasban visszamentünk kitakaritani, András kijavitotta a falakon a hibákat. Miután végeztün mentünk haza pakolni, cirka három nap alatt minden a helyére is került (a garázs még nincs rendben). Kedden az Andrist vittük orvoshoz, kapott antibiotikumot amitől bedagadtak a szemei. Szerdán a Regi is beteg volt igy őt is vihettük az orvoshoz és az Andrist is, hogy kapjon valami új gyógyszert. Szombaton éjszaka megkérdeztem Andrást, hogy felneveli-e egyedül a gyerekeket, mert én tuti, hogy meghalok az éjszaka, annyira beteg voltam. Másfél év után elkapott az influenza, pedig mennyi C vitamint megettem, de a gyerekek igy együttesen sikeresen megfertőztek. Még most sem jöttem igazán rendbe, olyan szép karcos hangom van. András most kihagyta, igy ő tudott minket ápolni.

A másik magprobáltatás az internet és a telefon bekötése volt. Nem igazán akart összejönni, pedig olyan jó lett volna. Elsőre kiderült, hogy bizony hadilábon álltunk a térerővel, szinte alig lehetett használni a telefonokat. A vezeték nélküli internet nagyon lassú volt. Kiderült, hogy eddigi szolgáltatónk az Optus itt nem áll rendelkezésre. Akkor legyen TPG... de hát ők sem tudnak itt szolgáltatni:(( Nem is igazán értettük egymást, olyan erős ázsiai akcentussal beszéltek. Hát akkor nincs más hátra legyen Telstra. Alig álltam a lábamon, de bementem elintézni a telefont. Egy órát vártam, mire rám került a sor. Andrásnak küldözgettem mindenféle vicces sms-eket. Az egyik sarokban egy férfi elaludt, fülén a telefonnal miközben arra várt, hogy valaki beszéljen vele a vonal tulsó végén. Kiderült a várakozás közben, hogy 125 dollár lesz a telefon bekötése, de mivel nem hagytam szó nélkül ezt a sok ácsorgást, lecsökkentették 59-re. Mivel megrendeltem a netet is, most már csak 9 dollár a bekötés.
Ma pedig megérkezett a modem és most már van internet, két héttel a beköltözés után. Pedig csak 4.5 km-re vagyunk Eight Mile Plains-től.

Most pedig beszéljünk a lakásról. Szép, három szobás két fürdős sajna csak egy garázsos. Van egy kis hátsó udvar, amin lehet még mit szépiteni. De azt az első nap leszögeztem, hogy én most nem költözök sehova. Az összes hócipőm tele van és már csak akkor fogok költötni, ha fizetnek érte. Milyen egyszerű volt még Miltonból Spring Hillbe beköltözni. Elég volt egy taxi és egy bérelt kocsi a hűtőnek, most napokig csomagoltunk be és ki.
A környék is rendben van, nem zajos, mondahtjuk itt csak a madarak járnak. Minden reggel csodálatos madár csicsergés van. (Van akinek Óceán jut és van akinek madarak:-)) Mintha kicsit melegebb is lenne a ház, de ezt lehet, hogy már belebeszélem, mert nem akarok költözni és meg akarom szeretni az új házat.

Most egy új táplálkozást  kezdtünk el, de még annyira friss, hogy nem tudok róla mit irni. András magas vérnyomása és izületi problémái miatt kezdtünk bele. Majd egy-két hét után meglátjuk, hogy hogyan alakul és akkor irok róla bővebben is. Még talán recepteket is rakok fel. Ma muffint csináltam, ami teljesen saját recept alapján készült, szerintem finom lett. De először legyen eredmény aztán majd irok bővebben.

Tünde

2 comments:

  1. Először is gratula a cikkhez! Aztán meg jobbulást Neked is meg a gyerekeknek is! A költözéses mizériát mélységesen átérzem... :)
    Na és hol van az új ház? Melyik részen?
    Ne izgasd magad, idővel szépen belakjátok majd ezt is, aztán majd a következő költözéskor majd a fizetett markos legények csomagolnak... ;)

    ReplyDelete
  2. Runcornba költöztünk, nincs messze az elözötől, majd ha rájövünk, hogy hogyan tudunk térkepet beszúrni, akkor pontositom a cimet.

    Köszi az együttérzést!
    Tünde

    ReplyDelete