19 October 2010

Egyveleg

Megint eltüntem, de most nem voltam irós hangulatomban. A múlt héten András Perthben volt 3 napot. Neki tetszett, és ez a lényeg. Mi pedig kaptunk egy kis izelitőt, hogy milyen lenne az élet nélküle.
Hát, sz...( Mindenkinek nagyon hiányzott. Alig vártuk, hogy hazaérjen (főleg a Regi). Szerda este végre megérkezett András, Regi le se akart feküdni addig, mig nem beszélt az apjával.

Szombat este művelődtünk egy kicsit. Korábban már irtam, hogy a Regi nagyon muzikális. Csellózik, énekel az iskolai kórusban (meg a fürdőszobában). Idén a Regi iskolája rendezte a  tavaszi kórusfesztivált. Elég sok iskolát hivtak meg a fesztiválra. Sajnos képet nem tudtam csinálni, mert nem volt jó a villágitás illetve jómagam a büfé csapatát erősitettem. A gyerekek szuperek voltak, nagyon jó volt mindenki. A Regiék iskolája kapta a legnagyobb és leghosszabb tapsot. Minden iskola 2 számot adott elő, miután kiosztották az okleveleket az összes gyerek felment a szinpadra énekelni. Az egyik szám nekem nagyon tetszett és meg is találtam a youtube-on.

IME:



Andris iskolájában ma volt fogadónap.
Megbeszéltük, hogy a következő évre  választott tantárgyakhoz milyen eredményt kell elérni. Már most elkezdik őket felkésziteni, hogy a választott szakmához milyen tárgyakat kell tanulni, hogy biztosan jó esélyük legyen felvételnél. Andris régész akar lenni, igy jövőre történelmet, kémiát, fizikát, biológiát és földrajzot választott. Persze a választás elött beszélt egy tanárral, aki elmondta, hogy milyen tárgyakat kell tanulnia, hogy jobb eséllyel induljon az egyetemen. Ma kapta meg a NAPLAN teszt eredményét is. Ez egy olyan teszt amit harmadikban, ötödikben, hetedikben és kilencedikben iratnak a gyerekekkel Ausztráliában. A teszt angol nyelvből és matematikából áll. Angolból felmérik az irást, a nyelvtant és az olvasást/szöveg értést. Andris nagyon ügyes volt, mert az átlagon felül teljesitett. Egyedül az irással volt gond, de nem csak neki. Több gyerek is panaszkodott, hogy nem volt elég az idő. Mert azt mondanom sem kell, hogy mindent időre kell megcsinálni. De ettől függetlenül nagyon ügyes volt, sokkal jobb eredményt ért el, mint hetedikben.
Ezért itt és most kap tőlem egy virtuális elismerést.

Egész évben keményen tanult és most meg is van az eredménye.

Nagyon büszke vagyok a családomra!

Tünde

3 comments: