25 October 2009

Gym

Pénteken elmentem a gym-be. Nagyon élveztem, mert nagyon régen voltam ilyen helyen utoljára. Az nagyon tetszett, hogy én voltam a legfitalabb. Elöször azt hittem, hogy nyugdijas klubban vagyok. De az idősek valóban nagyon gyúrtak. Nyomták a bicót, aztán mentek súlyzózni vagy egy kicsit eveztek. Nagyon fittek az idősek itt Ausztráliába. Szóval még az sem kizárt, hogy 70 évesen én is leugrok egy órácskára a gymbe. Persze ebben a complexben van uszoda, kosárlabda, footy és röplabda. Ha az Andrásék újra elkeznek járni aikidóra, akkor mi is a Regivel elmegyünk egy kicsit sportolni. A Regit nagyon érdekli az úszás és a kosárlabda.



Tünde

3 comments:

  1. a fenti csak egy proba volt, valaki szolt, hogy nem mennek el a commentek

    ReplyDelete
  2. Kedves Tündi!
    Örülök, hogy rászántad magadat a sportra! Hidd el, nem fogod megbánni! Sőt! A lustaság érzésed is hamar el fog tűnni, és ha egyszer-egyszer kihagyod majd a megszokott edzést, már hiányozni fog!
    Szeretettel: Imi

    ReplyDelete