31 October 2009

Mozgás



Régen irtam már a blogra. Ennek egyik oka, hogy kissé ellustultam; a másik hogy most többet foglalkoztam magammal.
Januárban elkezdtem egy új életmódot, amivel lefogyatam 23 kilót, erről már irtam. Aztán most megállt a fogyás, de még nem értem el a kivánt súlyt. Kicsit zavart, hogy miért nem fogyok, ennek igyekeztem utána járni. Most elkezdtem rendszeresen mozogni; múlt héten pl elmentem egy közeli gymbe - úgy terveztem, ma is megyek.
Reggel korán ébredtem, és ha már úgyis fent vagyok, akkor inkább a walkingot (sétát) választottam. Igy megspóroltam némi benzint, meg még egy kis pénzt is, mert a belépő sincs ingyen. Nem messze tőlünk van egy nagyon szép park, itt körbe lehet sétálni a környéket. Én a házunktól indultam, elmentem a parkba ott szépen körbe gyalogoltam. Itt folyik a Bulimba patak, átsétáltam felette és kijutottam egy nagyon szép részre. Gondolom az a rész Wisharthoz tartozik, eddig még nem voltam arra (nem is tudom, hogy miért?). Aztán kiértem a házunkhoz közeli caravan parkhoz, onnan már csak pár perc séta és itthon is voltam. Én azt hittem, hogy nagyon hamar hamar haza értem, de itthon tűnt fel, hogy igazából 1 órát sátáltam. A parkot Dixon Parknak hivják, és körbe öleli a környéket, ahol lakunk. Nagyon szép park, de ennyire messzire még  nem voltam eddig. Láttam egy járszóteret, ahol volt rock climbing (hegymászás) is. Nem csak a séta volt élmény, hanem a látvány is.

A mozgás után legyen szó a kajáról. András tegnap hozott haza néhány green parwnt (garnéla rákot), ezek jó nagyok, szóval most azt főzök ebédre. Csinálok egy kis fokhagymás fűszeres szószt, ezzel locsolom majd meg a megsütött prawnokat tálalás előtt. Meg egy kis laza salátára gondoltam. Nem szeretem túlkomplikálni a főzést, minél egyszerűbb annál jobb és persze készüljön el hamar, nem szabad túlfőzni az ételeket. Persze ez nem azt jelenti, hogy mi mindent nyersen eszünk.



 Tünde

No comments:

Post a Comment