27 February 2011

Leg, leg, leg..............

Gondolom ez szinte mindenhol igy van, de mi anyukák vagyunk a legügyesebbek a legjobbak és még sorolhatnám, hogy miben vagyunk legek:-)

Nekem a gyerekek mindig mondják, hogy "Anya, te vagy a legjobb szakács.", ilyenkor tuti, hogy valami olyat csináltam, ami nagyon a fogukra való. Máskor pedig, "Anya, te vagy a legjobb orvos", ezt akkor mondják, amikor egy betegség után kezdenek jobban lenni. A gondos ápolás és a hathatós házi praktikák meghozzák a gyors eredményt. Ha valami játékot vagy filmet töltök le nekik, vagy valmit megengedek, amit már régen meg akarnak csinálni akkor pedig én vagyok a legjobb anya a világon.
Most viszont bővült, hogy miben vagyok LEG.
Most már én vagyok a legjobb fodrász is:-) De kezdem az elején........
A Reginek gyakran csomós a haja. Keféljük, fésüljük de ettől még kócos marad. Szegénykém sokszor sir, amikor próbálom kifésüni a haját, több-kevesebb sikerrel. Most egy új dolgot próbálunk ki, elhagyjuk a sampont, ami tele van vegyszerrel. Na, itt jöhet a kérdés, hogy akkor mit használunk helyette. Tegnap volt az első alkalom, hogy szódabikarbónával és almaecettel mostuk meg a haját. Egy blogon olvastam ezt az eljárást és gondoltam ártani nem árthat. Kamilla teát is főztem és végül azzal is leöblitettem.
De a lényeg, hogy mivel is érdemeltem ki a legjobb fodrász cimet, nos igen .....................levágtam a Regi haját.
Ez volt az első hajvágásom, a Reginek tetszik én pedig kaptam egy újabb leg cimet.



Amikor ezekkel az  apró megjegyzésekkel illetnek a gyerekeim olyan boldogság fog el. Többet ér ez minden köszönetnél. Nagyon jól esik, amikor ragyogó szemekkel átölelnek és azt mondják "Anya te vagy a legjobb.......". Ugye igazam van kedves anyukák?!

Tünde

No comments:

Post a Comment