15 January 2011

Ez nekem új.........

Ma ahogy szörföztem a netem ráakadtam egy videóra. Az információ ha nem is engem de a családomat érinti.
Apukám cukorbeteg:-( Sajnos a családunkban apai ágon jelentkezik ez a betegség a férfiaknál . Apu odafigyel az egészségére és rendszeresen jár ellenőrzésre igy időben kiderült, hogy érszükülete is van. Na most jön képbe a fent emlitett videó. Hiszen azon kb. egy órát foglalkoznak a témával.

Ez egy rövidebb változat, de ITT bővebben is megtekinthető.


De mi is ez az egész?

Sonotherápiáról - érszűkület kezelésről - röviden:

 A sonotherápia - érszűkület kezelés - hanghullámokon alapszik, mely az egész érrendszerre jótékonyan fejti ki hatását, mellékhatások és kockázat nélkül. Fájdalommentes, ambulánsan vehető igénybe. Akik részt vettek az ajánlott számú kezeléssorozaton, komoly eredményekről - teljes gyógyulásról - számoltak be.


Ahogy a videóban elhangzik ez nem csak az érszükületre hatásos kezelés, de a magas vérnyomásra és a sziv problémákra is pozitivan hatott.  
Sajnos sok ember szenved ebben a betegségben és nem mindenki azért mert egészségtelenül táplálkozott. Van, aki csak rossz géneket örökölt.
Remélem ezzel a bejegyzésel és infóval segithetek nem csak az apukámnak, hanem másoknak is, akiket ez a téma érint.


Tünde

 

No comments:

Post a Comment