20 September 2009

Ausztrália, körkérdés

Szeretnék egy kis körkérdést inditani azok között, akik itt élnek Ausztráliában és olvassák a blogot.
A  topic cime az lenne, hogy Tiz dolog, amit utálok Ausztráliaban. El is monom, hogy mi okból jutott eszembe ez a körkérdés.
Ma takaritottam a lakásban, és mire a fürdőszobára került a sor, addigra felpaprikáztam magam mivel nem túlzottan szeretek takaritani. Magyarországon megszoktam, hogy a zuhanyzóban flexibilis a zuhanycső. Mikor megérkeztünk egy backpackers-ben laktunk, itt találkoztam először ezzel a fajta zuhannyal--->


Mint a képen is látjátok, itt a zuhanyrózsa egy merev cső végén van. Számomra megoldhatatlan feladat a zuhany kitakaritása anélkül, hogy ne legyek nyakig vizes. Nem tudom, hogy mások hogyan csinálják? De nagyon szivesen hallanék ötleteket.
Szóval nálam első helyen az idétlen zuhanyrózsa áll.
Persze arról is lehetne beszélni, hogy mi az, amit szeretek Ausztráliában. De olyan sok minden van, amit szeretek, hogy nem is tudom felsorolni.
Én úgy gondolom, hogy ha Magyrországon élnék és készülnék ide Ausztráliába, örömmel fogadnék észrevételeket a hétköznapi életből. Igy, amikor megérkezek nem érne meglepetés pl. egy ilyen zuhanyfej láttán.
Én is olvasgattam a már kint élő honfitársak irásait és bizony sok praktikus ötletet kaptam, mielött megérkeztünk.
Remélem mások is hozzászólnak a témához és hasznos ötletekel látjuk el egymást és az újonnan érkezőket.

Tünde

2 comments:

  1. Tünde, én a zuhanyozóban tartok egy ablakmosó gumilemezt (window squeegee, na :-)Hogy hivjátok magyarul?) és mindenki lehuzza vele a csempét és az üvegfalakat miután zuhanyozott. Néha besrpiccelem a tisztitószerrel is mielőtt lehuzom és annyi. A Shower Power-t használom. A rózsát is csak áttörlöm néha a szivacskendővel, ami szintén ott lakik a polcon kéznél.

    ReplyDelete
  2. Köszönöm, a kollégám jobbat mondott. Don't clean:) Ez nekem jobban tetszik.

    Tünde

    ReplyDelete