14 September 2009

Első nap az iskolában

Csak egy gyors bejelentkezés.
Ma volt az első napom az iskolában.
Mint ismert szakács vagyok. Egy csacska ötlettöl vezérelve úgy gondoltam, hogy én most tanitani akarok. Ezért a sporolt pénzen beiratkoztam egy un. Training and assassment kurzusra. Ami annyit takar, hogy majd ha megkapom a certificate-t akkor tanithatok TAFE-n főzést. Na, ez azért nem ennyire egyszrű csak én leegyszerűsitettem, mert nem akarom feleslegesen szaporitani a szót.
Nos, első nap eredménye: baromi fárasztó volt, nagyon eröltett menetben mentünk végig. Persze azért élveztem, mert egy kicsit kiszabadultam a dolgos hétköznapokból.
Késtem reggel, de ebböl nem volt semmi gond. A teremben baromira zümmögött a klima, ami az első 30 percben még elviselhető volt, aztán már baromira cidriztem. Még jó, hogy vittem magammal kabátot. A terem egyik sarkában asztalka állt, kávéval, teával és kekszekel. Az asztalokon kis tálkákban mentolos cukorka, ha valaki megkivánná a tanulás közepette. Szóval igyekezték a maximális kényelmet biztositani a zimankos körülmények között is.
Kiváncsian várom a holnapi napot.

Tünde

No comments:

Post a Comment