17 September 2009

Újabb eredmény

A mai elöadásom nagyon jól sikerült!
Tegnap elég nehezen irtam meg a session plan-t, de azért sikerült. A session plan, egy vázlat , amiből a tanár majd tanit. Nekem ilyet kellett irni. Improvizáltam, mert nagyon hosszúra sikerült, nekem meg csak 10 percem volt. Egy dolog nem sikerült, mégpedig bennemaradni a 10 percbe. A végén annyi kérdés záporozott rám, hogy 7 percel elhúzodott a beszámoló. Aminek a legjobban örülök az az, hogy kommunikációs tudásra a tanár megjegyezte, hogy "good verbal and body language", ami annyit jelent nagyjából, hogy jó beszéd és testbeszéd.A másik megjegyzés, aminek nagyon örültem az az volt, hogy kiválónak minősitette a tudásomat. Ha magamat kéne értékelnem, akkor mondhatom, hogy megvagyok elégedve magammal. Ma már sokkal jobban ment, mint tegnap, nem voltam annyira ideges. Ami pedig a legfőbb, a csoporttársak is elismerően nyilatkoztak. Ma is sikerült elfáradnom, pedég egész nap csak ülök.



Tünde

No comments:

Post a Comment