24 September 2009

Tegnap

Tegnap este voltam iskolaban és egy újabb beszámolón vagyok túl. A sushi készitést mutattam be. Egész jól sikerült, de a végére megviccelt a technika ördöge, de azért kivágtam magam. Mindenkinek tetszett csak én voltam elégedetlen. Mire hazaértem már elmúlt 9 óra, a Regi pedig elég rosszul érezte magát. A vége az lett, hogy összefonódott a WC-vel. Szóval nem sokat aludtunk az éjszaka. Most reggel úgy-ahogy rendben van, most épp mesét hallgat. Ezért nem is irtam tegnap receptet, ami meg is látszódik a látogatottságon.

Tegnap volt még egy nagy esemény számunkra, aláirtuk a cégünk alapitási papirjait. Tegnaptól hivatalosan is létezik az AUROPE Enterprises Pty Ltd.

Tegnap még egy másik dolog is történt, amit az itt eltöltött 5 évünkben még nem tapasztaltam, mégpedig a "homokvihar". Mikor indultunk az ügyvédhez aláirni a papirokat, már látható volt, hogy valami történik az égen. Elöször csak azt hittem, hogy lesz egy jó kiadós eső. Mire beértünk a citybe már nagyon besötétedett, de fél óra múlva már nagyon erőssen vitte a finom homokot a szél. Hazafelé az autópályán mindenki felkapcsolta a világitást mert olyan sötét volt, mint alkonyatkor. Láttam az emberek megálltak fotókat késziteni, volt aki műtős maszkott vett fel. http://www.boston.com/bigpicture/2009/09/dust_storm_in_australia.html
Ha beszélsz angolul, itt olvashatsz a homokviharról:
http://www.brisbanetimes.com.au/news/queensland/dust-storm-approaching-brisbane/2008/04/28/1209234726114.html
http://www.news.com.au/couriermail/story/0,23739,26113759-952,00.html



Később még megpróbálok receptet felrakni, persze ez attól is függ, hogy a Regi hogy érzi magát.

Tünde

No comments:

Post a Comment